Harry Potter tag első kör

 

Mivel májusban fejeztem be a HP-k újraolvasását, így gondoltam, hogy ezt a régóta esedékes tag-et is ideje lenne már kitöltenem. Úgyhogy most neki is állnék. :)
Mivel egy elég sok kérdésből álló tagről van szó, így kénytelen vagyok két bejegyzést szánni rá. Úgyhogy most jöjjön is az első kör! :)

Kedvenc könyv?
Nem tudok egyet választani, úgyhogy mondanám az Azkabani foglyot és a Tűz serlegét. Ezek után szorosan követi őket a tetszési toplistán a Halál ereklyéi és a Bölcsek köve. :D

Legkevésbé kedvenc könyv?
Félvér herceg, Főnix rendje.

Kedvenc film?
A bölcsek köve olyan téren, hogy szerintem ez sikerült a legkönyvhűbben, a legkevesebb jelenetkihagyással, arról nem is beszélve, hogy ebben volt a legrészletesebben és legjobban is megfilmesítve egy kviddicsmeccs. :) Ha pedig nem nézem, hogy mennyire adta át pontosan a könyv eseményeit, akkor tudnám mondani a Tűz serlegét és a 7/2-t. 

Legkevésbé kedvenc film?
Az azkabani fogoly, csak olyan téren, hogy szerintem nem túl jó könyvadaptáció, ha pedig elvonatkoztatunk a könyves alaptól, akkor a Félvér herceg.

/Innentől erre a pár kedvences kérdésre a könyv alapján válaszolok/

Kedvenc idézet?
Nem igazán szoktam idézeteket gyűjtögetni regényeknél, így itt csak azokkal tudnék csak jönni, amit mások kiemeltek. Na jó, egy-két poénosat azért be tudok ide tenni.:)

"Azt csinálod, amit mondok neked, különben kipróbálom rajtad Mordon professzor módszerét. Úgy hallottam csinos kis görény voltál Malfoy."
"...csak akkor kapd el, ha több, mint ötven ponttal vezetünk! Csak ha több, mint ötven ponttal vezetünk, különben megnyerjük a meccset, de elveszítjük a bajnokságot! Világos ugye? Csak akkor kaphatod el, ha...
FELFOGTAM OLIVER!"
:D

Kedvenc Weasly?
Az ikrek, Arthur.

Kedvenc női karakter?
McGalagony, Tonks

Kedvenc gonosztevő?
Ifj. Barty Kupor

Kedvenc férfi karakter?
Hagrid, Sirius

Kedvenc tanár/professzor?
Lupin, McGalagony

Melyiket választanád? Megmosni Piton haját vagy eltölteni egy napot Lockhart hencegését hallgatva?
Lochartot inkább. Szerintem nem lenne annyira idegesítő.

Egy lelkes Bellatrixszel vagy egy dühös Mollyval párbajoznál?
Bellatrix-szel, de csak azért, mert szerintem nem nevezhető annyira ügyes párbajozónak.

A Roxfort Expresszel vagy a repülő autóval utaznál el a Roxfortba?
Repülő autóval, persze csak akkor, ha engedéllyel mehetek(tehát nem a 2.részhez hasonló szituról van szó), illetve ha többedmagammal utazhatok egy olyan kocsival, ami bírja is azt a hosszú utat. :)

Megcsókolni Voldemortot vagy Umbridge-ot pezsgőfürdőben részesíteni?
Inkább Umbridge-t választanám.

Hippogriffen lovagolni vagy Tűzvillámon repülni?
Ha csak úgy simán van lehetőségem egy hippogriffen repülni, mint Harrynek az első repülésén, akkor inkább Tűzvillám, mert szerintem eléggé könnyen le tud esni róla az ember. 

Folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése