Harry Potter tag második kör

Meg is jöttem a nagy Harry potter tag második részével, ami kissé hosszabbnak ígérkezik ugyan az első részhez képest, de igyekszem nem bő lére ereszteni. 
Lássunk is hozzá!

 

Van olyan karakter, aki iránt máshogy éreztél a filmekben?
Akit egyértelműen tudok mondani az Piton, de rajta kívül nekem ide jön még pl. Hermione, Ron és Mrs Weasley is. 

Van olyan film, ami szerinted jobb volt, mint a könyv?
Bűn lenne ilyesmit kijelenteni, úgyhogy nem teszek ilyet. :)

Richard Harris vagy Michael Gambon jobb Dumbledore?
Nem mondanám egyiküket se jobbnak vagy rosszabbnak a másiknál. 

Melyik az a dolog (személy vagy esemény), ami nem volt benne a filmben, de te hiányoltad?
Hű, hát, az a baj, hogy rengeteg dolgot tudnék mondani. Úgyhogy megpróbálok nem túl sokat kiemelni:
- 3.rész elején az ajándékbontás
- a 3.ban a kviddicsbajnokság megnyerésének szála kimaradt
- a tekergők szálának kihagyása
- Féregfark árulásának részletei
- Pulipinty és az első levél Siriustól
- a Tűz serlegében Kupor kikérdezése, a miniszter reagálása, úgy összessében az a rész
- a labirintusos próba feladatainak kihagyása
- Neville szüleinek szála, varázslókórházas jelenetek
- a Főnix rendjében a minisztériumban zajló jelenetek, hogy azok kissé leegyszerűsítve lettek(amíg nem érkeztek oda Siriusék)
... 
Karakterek, akiket beletettem volna:
- Hóborc
- Bumfolt
- Winky

Na jó, itt abbahagyom. Pedig ki is hagytam már dolgokat. XD

Ha átalakíthatnád valamelyik filmet, melyik lenne az?
Az azkabani fogoly, a Főnix rendje és a Halál ereklyéi.

Az érzéseid szerint, melyik az a ház, amelyikbe te is tartozhatnál?
Hollóhát

Melyik házba soroltak be Pottermore-on?
Legelőször azt hiszem griffendélbe. Utána persze kitöltöttem többször is és ezáltal bekerültem a Hollóhátba és a Mardekárba is. :D Úgyhogy teljes homály, hogy hova illek igazán.

Melyik tantárgy lenne a kedvenced?
bűbájtan, legendás állatok gondozása, sötét varázslatok kivédése

Szerinted melyik a leghasznosabb varázsige, amit érdemes megtanulni?
reparo, accio, protego, alohomora

Melyik az a karakter, akivel azonnal összebarátkoznál?
Talán Neville és Ginny.

Ha a tulajdonodban lehetne a Halál ereklyéi közül egy, melyiket választanád?
A láthatatlanná tévő köpenyt. Hasznos és kevésbé veszélyes, mint a másik kettő.

Van olyan dolog, amit megváltoztatnál a könyvekben?
Itt se mernék nagyon elgondolkodni, de egy ártatlanabb változtatást azért mondanék: Örültem volna, ha Harry-nek és Siriusnak lett volna kicsit több közösen eltöltött ideje. Vagy az is jó lett volna, ha többet találkoznak, többet beszélgetnek, esetleg együtt oldanak meg valamit a többiekkel... ilyesmik.

Kedvenc Tekergő?
Lupin, Sirius

Ha visszahozhatnál egy szereplőt az életbe, ki lenne az?
Jaj! Ööö, nem akarok egy csomó egyértelmű karaktert mondani, úgyhogy maradok csak egynél.
Fred, na jó és Hedvig.

Halál ereklyéi vagy Horcruxok?
Halál ereklyéi

És, készen is vagyunk! ^^
Ez számomra már egy régóta esedékes tag-nek számított, emiatt örülök, hogy végre rászántam magam, hogy kitöltsem. Jó kis tag ez, úgyhogy aki még nem töltötte ki és szereti a Harry Potter világát, annak biztosan jó móka lesz. :)

Én akkor ennyi is voltam mára, jövök hamarosan megint.
Dóri voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése