Könyvkemping Readathon 2020 TBR


Hogy ne legyen egyszerű az élet, nem sokkal azután, hogy szépen elterveztem, hogy miket fogok 2020 októberében mindenképpen olvasni, megszületett egy magyar booktuberek által kitalált readathon, a Könyvkemping, ami most október 19.étől fog tartani egy héten át. És hát persze, hogy úgy döntöttem, hogy részt akarok venni rajta, még úgy is, hogy nem 100℅-os teljesítésre megyek rá.

Úgyhogy jöjjön is most egy ehhez kapcsolódó TBR bejegyzés!
/Molyos esemény ehhez a readathonhoz: itt /



Olvasási szempontok:

1) Halloweeni éjszaka: Olvass el egy könyvet, aminek sárga és/vagy fekete a borítója!
Mivel aktuális könyvtáriként van most nálam, így egyből erre gondoltam ehhez a ponthoz. Nem is hosszú könyvről van szó, így biztosan hamar végigrobogok rajta. :)

2) Fotóalbum: Olvass el egy képregényt / mangát!
Na, itt állítottam fel magamnak egy apró kis challenget, ugyanis egy olyan mangáról van szó, ami nem angol nyelvű, hanem teljes egészében japánul van. Valószínűleg így se leszek teljesen elveszve a manga mivolta miatt, de ha nagyon nem tudom követni a szitut, akkor is tudok szótárazni majd. XD Izgi lesz az biztos.

3) Másvilági lények: Olvass el egy könyvet, amiben szerepelnek boszorkányok, vámpírok, vérfarkasok, vagy bármilyen másvilági lény.
Ugyancsak egy most nálam lévő könyvtári könyvről van szó, méghozzá egy olyanról, amit már rég be akartam volna pótolni. Kicsit félek ugyan tőle, mert vélemények alapján nem nevezhető olyan könnyen olvasható történetnek, de max megoldom úgy a dolgot, hogy mást is olvasok mellette.

4) Rólunk szól: Olvass el egy könyvet, ami rólad szól! Például, a főszereplőt ugyanúgy hívják, mint téged, esetleg hasonlít rád külsőleg/belsőleg. Vagy van olyan szereplő a könyvben, akivel valamiért azonosulni tudsz.
Sokat gondolkoztam ezen a szemponton – talán ezen agyaltam a legtöbbet - ,végül csak megmaradtam egy eléggé egyértelmű választás mellett. Papp Dórának a Bolyongó című kötete lesz ugyanis elolvasva ide, ami ugyan számomra egy újraolvasás lesz, de legalább megvan nekem itthon és összességében szívesen veszem elő újra majd a hét folyamán.

5) Nagy utazás: Olvass el egy könyvet, amiben utazás van! Bármilyen utazás lehet: belső utazás, utazás a vadonba, roadtrip, időutazás, űrutazás, akármi :)
Ez egy viszonylag könnyű prompt-nak nevezhető, hiszen már korábban megemlítettem egy könyvet, ami ide is illik. És hát mivel megengedett, hogy egy könyvet több szempontra is válasszunk, így könnyedén hozom ide is az Utolsó egyszarvút. :)

6) Mesék a tábortűz mellett: Olvass el egy könyvet, amiben valamilyen kisebbség képviselteti magát, vagy egy olyan csoportról szól, aminek te nem vagy tagja. Például: fekete vagy ázsiai szerzők, LMBT-szereplők.
Ismét egy ismétléssel jövök, főleg mert most már nem akarnék pluszba könyvtárba menni a readathon miatt. A Sket dance mangát tenném ide ugyanis, hiszen egy ázsiai alkotó művéről van szó, tehát elvileg pont jó lesz ide is.

És, ennyi lenne a terv arra a bizonyos hétre. 

Annyit jegyeznék még meg, hogy a közös könyv - ami Neil Gaimantől a Coraline lenne - az nálam most biztos ki fog maradni több okból is. Az egyik fő okom az az, hogy egyszerűen most nagyon nincs kedvem ezt elolvasni újra. Persze emellett az is közrejátszik, hogy Gaiman-t annyira nem tudtam megszeretni az eddig olvasott könyvei alapján.

De szerintem a fent említett 4 könyv is bőven elég lesz egy hétre, főleg munka mellett.

Nem is szaporítom tovább a szót! 
Akik részt vesznek, azoknak jó szórakozást! Remélem sok emberkével tudok majd szót váltani a hét alatt. :)

Addig is olvasásokkal teli napokat!

/Hitoridori voltam./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése