Egy kis újratervezés, azaz 2020 decemberi TBR


 Elérkeztünk 2020 utolsó hónapjához és ezzel együtt egy utolsó TBR-hoz is. Nálam ezt most azt is fogja jelenteni, hogy korábbi terveimet fogom egyrészt átnézni, újragondolni, ezáltal egy olyan listát összeállítani, ami biztosan "teljesíthető" lesz decemberben. 

Lássunk is neki!

Készült először is októberben egy "2020 TBR - azaz mit akarok még elolvasni az év végéig" nevű, két részes bejegyzéssorozat, melyekben saját könyveim közül és esetleges könyvtárból kölcsönzöttekből állítottam össze egy TBR listát. 

Velük ennyit haladtam:

Illetve ezeken kívül szó volt természetesen a Mini könyvklubbos olvasmányokról is:


Ezek alapján nézzük át, hogy mik maradtak ki, illetve, hogy mikor tervezem őket olvasni:

Az  Oliver okkal maradt ki, mert eleve decemberre terveztem olvasni, viszont a mostani könyvtárzárások miatt nem tudom, hogy végül el fogom el olvasni, de majd meglátjuk. A vörös lázadás viszont biztosan nem fog kimaradni, mert már novemberben kikölcsönöztem, viszont a novemberi nagy Lord of the rings olvasás miatt egyszerűen csak decemberre tolódott. :) 

Két olyan könyv is akad itt, melyeket bizonyos okok miatt nem volt túl okos dolog berakni. Az egyik az az Aktus, amit azért nem volt túl jó ötlet mostanra időzíteni, mert egyrészt egy marha vaskos kötetről van szó, illetve azért mert eleve újra akartam volna olvasni a trilógia első két részét is előtte. Ezt figyelembevéve úgy gondolom, hogy a Dr. Lengyel sorozat már biztosan 2021-re marad. 
A másik könyv, ami úgymond saját hibámból lett betervezve mostanra, az Salvatore-től a Kantáta, a Pap ciklus első kötete. Az a helyzet ugyanis, hogy én valamiért azt hittem, hogy ennek a sorozatnak minden része fellelhető könyvtárban, viszont sajna utólag rájöttem, hogy az első rész mégsincs meg. :( Ez persze nem veszi el a kedvemet, hogy elolvassam, sőt, úgy döntöttem, hogy megveszem magamnak ezt az 5 kötetet. :) 

Amikről pedig még nem beszéltem:
A Halfling's gem-et szerintem bevállalom decemberre, főleg, hogy pont most decemberre választották ki nekem olvasásra egy molyos kihívás keretében. :) A Ragnarök viszont ismét kérdőjeles, mert könyvtárból kéne kikölcsönöznöm, hogy ha el akarnám olvasni. 

A Mini könyvklub-ra visszatérve: Már csak az utolsó kör fog zajlani decemberben, melynek keretében egy szabadon választott kör lesz. Annyi a baj viszont, hogy a választandó könyvek között max egy ebook formátumú fantasy jöhetne szóba vagy ismét egy könyvtári(thriller, misztikum). A héten mindenesetre eldöntöm, hogy végül mit olvasok rá. 


Amikről még beszélni kell: Aktuálisan nálam lévő könyvtáriak!
Mert hát novemberben megjártam két könyvtárat is, amikor is nem egy könyvet hoztam el. 

A képen látott 9 könyv közül eddig csak egyet pipáltam ki, a Mini könyvklubbos Penumbra úr nonstop könyvesboltját, úgyhogy most eléggé olyan helyzetben vagyok, hogy "na most mi legyen?". Főleg azt figyelembe véve, hogy nem tudom, hogy meddig lesznek zárva a könyvtárak...


Ami tehát eddig biztosan ki lett választva decemberre az két könyv - A vörös lázadás és a Halfling's gem -, illetve valami a mini könyvklubbra, szóval megtehetem, hogy ezek mellett csak a könyvtáriakra megyek rá... Viszont, hogy ne legyen egyszerű a helyzet, van két könyv, amit eléggé szeretnék elővenni decemberben. :D 


Az egyik az a Ready Player Two lenne, amit már megrendeltem-kifizettem és amit azonnal el akarok kezdeni, amint megjön. A másik pedig egy molyos kihívás keretében választott könyv lenne, amit azért akarnék elővenni, mert egy Gyűrűk urás kiegészítő könyvről van szó és hát mivel most olvastam az alapregényt, akkor biztos érdekes lenne frissben még ezt is elővenni hozzá. 


A fentiek függvényében tehát mi legyen? 

Van tehát egy vörös lázadás, ami egy scifi, egy Halfling's gem, ami egy fantasy, aztán egy mini könyvklubbos, ami vagy egy fantasy lenne vagy egy thriller-misztikus könyv... A ready player two-t azt biztosan nem leszek képes kihagyni, úgyhogy ő tuti befutó lesz decemberre... és szerintem ezek mellett inkább válogatok a könyvtáriak közül. Még talán egy 24 órás readathon-t is tartok, hogy legalább az alatt azt a pár rövidebb könyvet - plusz egy vastagabbat - elolvassam, ami most itt van nálam. :)

Úgyhogy végül is konkrétan ezt a 4 könyvet fogom decemberben elővenni;

ezek mellett pedig a még a maradék nálam lévő könyvtáriakból fogok válogatni. :) 

------------------------------

Úgyhogy ezekkel a tervekkel vágok neki a decembernek! Illetve persze a novemberben kimaradt rövid élménybeszámolók is jönni fognak folyamatosan. 


Midenkinek olvasásokkal teli hónapot! 

Használjátok ki az év utolsó napjait! ^^

/Hitoridori voltam./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése