Teás book tag

 Jöjjön egy újabb könyves tag! 

Mivel legutóbb egy kávésat töltöttem ki, így most egyértelműen egy teásnak kell jönnie. ^^ Úgyhogy lássuk is a kérdéseket!

/A kérdéseket fogalmam sincs, hogy hol találtam meg először, úgyhogy emiatt nem rakok ki forráslinket./


Instant tea –A legrövidebb könyv, amit mostanában olvastál


Egy rövid kis könyvecske, melyben vegyes érdekességeket olvashattam a macskafajokról. Annak ellenére, hogy csak úgy véletlenül láttam meg a könyvtári polcon, eléggé jó kis olvasási élményt kaptam tőle. Persze csak egy felszínt kapargató könyvről van szó, hiszen inkább több témában olvashattunk a macskafélékről, mint hogy mélyebben mesélt volna kevesebbről. De ezzel nem volt baj, szerintem érdekes lehet sokaknak. :)


Zöld tea – Egy könyv zöld borítóval


Saját könyveim közül mindenképpen ezt emelném ki ide a szép zöld borítója miatt és ezzel együtt magát a trilógiát is erősen ajánlanám mindenkinek, aki még nem olvasta. :)
Ne tartson vissza senkit az, hogy egy ifjúsági kalandregényről van szó, mert felnőttek is bátran nekikezdhetnek. Amiatt se kell félni, hogy nem fog meg a történet, mert a három könyv alatt bőven akadnak izgalmak, érdekességek. Szerintem mindent megtalálunk benne, ami egy jó sztorihoz kell. :)


Forró citromos tea mézzel – Egy könyv, ami átmelegíti a lelked

Ide nem tudok konkrét könyvet mondani, inkább összességében a saját, kedvenc könyveimet választanám ide. Sorozatrészek, melyeket végre, sok év után megvettem; a Murakami kötetek; régi könyvek, melyeket megmentettem a költözés után stb. 


Ötórai tea – Egy könyv, amit angolul vagy más idegen nyelven olvastál


Általában nem olvasok angolul, viszont bizonyos esetekben "kénytelen vagyok". Az illuminae-nél is ez volt a helyzet, hiszen hiába voltak hírek, hogy elkezdik magyarul kiadni ezt a trilógiát, még most se jött ki az első rész sajna. Viszont jól tettem, hogy bevállaltam angolul, hiszen egy klassz és egyedi sci-fi történetet hagytam volna ki. :)


Gyógytea – Egy könyv, amit kényszerből olvastál


Emlékszem, hogy fősulin kellett Mészölytől ezt vagy egy másik rövidebbet elolvasni és szerintem én voltam az egyetlen a csoportból aki ezt választotta. XD Nem volt egy könnyed olvasmány igaz, de meglepő módon nem utáltam, illetve összejött belőle egy sikeres felelet is, úgyhogy nem panaszkodhatok. :)


Fekete tea – Egy olyan akciódús könyv, amin nem tudtál elaludni

Hát erről egyértelmű emlékeim vannak, hogy szó szerint éjszakába, sőt reggelbe nyúlóan fejeztem be. :) Egy 3 részes történetszál 2. kötete ez a Pendergast sorozatból és lényegében a korábbi kötetek után hatalmas mértékben felemelte a szintet ez az egész történetszál. Nem számítottam rá, hogy mik is fognak történni, így ütött az egész annó. ^^
Jövőre tervezem amúgy ezt a sorozatot is újraolvasni a Murakami könyvek mellett, úgyhogy kiváncsi leszek, hogy másodjára is ennyire elkap majd a sztori. :)


Kalinka szamovár – Egy könyv, amit csak az alkohol tett volna elviselhetőbbé


Igen, ezt nevezhetjük népszerűtlen véleménynek is, hiszen a többséggel ellentétben én ezt a könyvet utáltam... na jó, mondjuk azt, hogy nagyon nem szerettem. Emiatt mondhatom azt rá, hogy talán max "alkoholos mámorban" lennék hajlandó kézbe venni. Vagyis sose lényegében.

--------------------------------------------------------------

És ennyi lett volna ez a teás book tag. :)

Nem voltak rossz kérdések, de valamiért kicsit hiányérzetem van, így a végén. Valószínűleg azért mert lehetne variálni a kérdések-teafajták párosán, de én most nem vállalkoznék rá. Már annak örülök, hogy készült egy teás tag. :)


Köszönöm, ha elolvastad! 

A tag-et persze lehet vinni, akinek kimaradt. :)


Mindenkinek olvasásokkal teli napokat!

/Hitoridori voltam./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése