Indul a 19. Mini könyvklub! - infók, jelentkezés. tervek

 


Májusban nagy-nagy örömömre "folytatódik" a Mini könyvklub, aminek keretében immár 19. alkalommal gyűlhetnek össze a könyvmolyok egy kis közös olvasásra. 

Természetesen én is jelentkeztem erre a körre újfent, így gondoltam, hogy kicsit mesélek róla, hogy milyennek is ígérkezik számomra ez a kis olvasós program. :)


Röviden annyit kell tudni, hogy a könyvklubban havi egy könyvet olvasunk, melyről blogbejegyzés formájában mondunk véleményt, illetve az adott hónap végén egy kérdőívet is kitöltünk, melyben az aktuális regény szereplőiről, cselekményéről van szó. :) A beharangozót, illetve minden infót itt találtok és még május 31-ig jelentkezni is itt tudtok. 

A mostani fordulóban a következő 3 könyv lesz a "kötelező":


Augusztusban pedig az ezen a listán lévő könyvek közül lehet majd választani.

Én most amúgy talán nagyobb kedvvel jelentkeztem a mostani fordulóba, mert egyrészt hál'istennek nem szükséges egyik könyvet se megvennem "kényszerből", másrészt mert mindhármat ki tudom venni könyvtárból. Illetve persze az is klassz, hogy most jelenleg az Otthoncsere kivételével a másik kettőhöz még kedvem is van(még úgy is, hogy a Pendragon legendát már olvastam). 

Röviden milyen könyvekről is van szó?

 


Hát az Otthoncsere számomra egy kissé komfortzónán kívüli történetnek tűnik fülszöveg alapján, illetve ennél félek leginkább, hogy nem fog tetszeni. Egy nagymama és unokája kerül a középpontba itt, ahol lényegében egymás lakásában kezdenek el élni más-más ok miatt és más-más céllal. Egy úgymond a mi világunkban játszódó történetről van szó, ahol nagy valószínűséggel a romantikára, a párkeresésre fókuszálunk. Én csak azt remélem, hogy egy könnyed, pörgős kis történet lesz, amiben a romantikus szálon kívül más is szerepet kap, illetve annak is örülni fogok, ha a karakterek által is megfog majd a könyv. Ja, és azt remélem még, hogy könyvtárban éppen bent lesz amikor kell, mert amikor legutóbb néztem, akkor talán egy példány volt kölcsönözhető. XD


A júniusi olvasmányunk a Pendragon legenda lesz Szerb Antaltól, amit annó én még hangoskönyvben hallgattam meg. A MEK-en szerintem még most is megtalálhatjátok, de én most biztosan rendes könyvformátumban fogom újra elővenni. Főleg amiatt döntöttem így, mert viszonylag régen, még 2012-ben "olvastam" és most úgy érzem, hogy könyvként jobban meg fog ragadni a sztori. Mert hát szégyen gyalázat, most nem tudnám elmondani pontosan, hogy miről is szól a könyv. XD Illetve az is tény, hogy a hangoskönyvhöz nem igazán van kedvem. Bár annak az esélyét látom, hogy a könyv olvasása alatt elindítom a hangoskönyvet is, de tuti, hogy nem végig. 
A történet amúgy elvileg egy krimi paródiájának tekinthető, ami misztikummal és többféle műfajkeveredéssel ad egy viszonylag rövid, de szórakoztató időtöltést. Bár emlékeim szerint nem adja azt amit ígér teljesen, de én mindenestre adok neki egy új esélyt. :)


Júliusban egy kissé talán durvának ígérkező regény kerül sorra, méghozzá Peter Swanson-tól az Egy gyilkosság ára. Műfajilag egy pszicho-triller-ről van szó illetve egy olyan történetről, amiről ilyesmiket olvashatunk a fülszövegben hogy: megcsalás gyanúja miatti gyilkosság ötlete, a tökéletes gyilkosság megtervezése, a Holtodiglan című regényhez hasonlítják, megdöbbentő, rafinált... Hát, azt egyenlőre ki tudom jelenteni, hogy eléggé igyekeztek felkelteni a figyelmet. :D Én mindenesetre pozitívan állok hozzá, aztán majd meglátjuk. 

 



És hogy mi lesz a választott könyv augusztusra? Még nagyon nem tudtam eldönteni, de már van pár esélyes. :) Pl. ők:


Természetesen majd időben fogom véglegesíteni, hogy melyik lesz ezek közül az agusztusi olvasmányom és addigra szépen megszerzem valamilyen formában. Amúgy a listából csakis olyanokat válogattam be ide, melyeket könyvtárból ki tudok kölcsönözni, illetve ami nem sorozatrész. Oké, az orgyilkos tanítványa az egyetlen kakukktojás itt, mivel egyik kitételemnek se felel meg. XD Azért választottam be ide kivételesen, mert már régóta el akarom már olvasni. Ó és amolyan mini könyvklubbos szabály, hogy csak még nem olvasottat választhatunk. 

Úgyhogy ilyen kilátásokkal indulok majd neki májusban a 19. Mini könyvklubnak, ami alatt remélem jól érezzük magunkat a résztvevőkkel. 

Ha kedved támad a fenti könyvek közül - akár csak egyet, kettőt - elolvasni és kicsit kibeszélni, akkor jelentkezz nyugodtan a fent látható linken május 31-ig. 
Hajrá! :)


/Hitoridori voltam/
/molyon Phoenix88-ként találhattok meg/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése