Számomra legalábbis új elérhető dalok, zenék Kajiura Yukitól

 

Yuki Kajiura LIVE vol.#15 Soundtrack Special at the Amphitheater

Hogy mikre akad az ember véletlenül? ^^

Én most nagy-nagy örömömre újra élvezhetem egy kicsit Kajiura Yuki zenéjét, ugyanis feltették Youtube-ra egy korábbi élő koncert dalait. Ezen a koncerten pedig a dalok listája alapján különböző animékből válogattak ki számokat, ami nagyon klassz. :) 
Van itt Madoka Magica, Sword art online, Pandora Hearts, Tsubasa Chronicles, Princess Principal, Kara no Kyoukai, Madlax, Xenosaga III és még sorolhatnám. ^^ 

Számomra pedig egy nagy plusz dolog az volt, hogy végre megtudtam egy Sao-s dal nevét és a teljes változatát is meghallgathattam végre! 
Tömören az a sztori, hogy annó, mikor láttam az Extra edition movie-t, akkor volt benne egy jelenet, aminél egy gyönyörű háttérzene szólt. Na, akkor én, és utána se nem találtam meg a teljes változatát, sőt még a nevét se. Pedig elvileg megvolt egy idő után a movie-hoz tartozó album is, de én ott se akadtam rá. Úgyhogy mostanáig a rövidített változatot ismertem csak. Nem tudom, hogy csak én voltam akkor figyelmetlen, vagy tényleg nem lehetett megtalálni sokáig, de most már végre meg lehet hallgatni ezt a gyönyörű zenét:

Természetesen nemcsak emiatt a dal miatt érdemes belehallgatni az albumba, úgyhogy bátran csekkoljátok ti is! :)

Én most mára csak ennyit akartam. Egy amolyan friss felfedezés hírét akartam megörökíteni. ^^

Jó pihenést! Holnapra meg kitartást, aki dolgozik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése