Havi japán percek: 2021 őszi anime szezon - Mit nézek, mit kezdtem el?

Már jó pár hete tart az idei őszi anime szezon, úgyhogy szerintem ideje már kicsit összesíteni az eddigi élményeket.


Kezdjük a már elkezdettekkel!


Kyoukai senki


Takt op Destiny


Shin no nakama janai


Komi-san


Saihate no Paladin


Deep insanity


Kyoukai senki: Mondhatjuk azt, hogy a mechás, robotos felhozatalból ez emelkedett ki leginkább, másrészt a szezon egyik meglepetésévé is vált számomra. Nagyon tetszett pl. az, hogy a történet eléggé komoly hangulatához hozzá lett adva egy amolyan cukiság faktor, méghozzá olyan módon, hogy nem vont le az anime élményéből. A grafika, a harcok is látványosak, a történet is tetszik, úgyhogy ezt biztos nézni fogom.

Takt op Destiny: Eddig azt kell, hogy mondjam, hogy eléggé látványos animének nevezhető és szerencsére van ideje kibontakozni is, mivel egy elvileg 24 részes sorozatról van szó. Annak mindenesetre örültem, hogy nem halogatta elmesélni, hogy mi is történt pontosan a főszereplő párossal, viszont félek, hogy nagyon epizódszerű történetvezetés lesz a jellemző. Az nem mindig szerencsés dolog, nevezzük így. 

Shin no nakama...: Emlékszem, már akkor kíváncsi voltam rá, amikor még csak trailer volt belőle. Egy nem túl szokványos isekai anime, ami nem feltétlenül a harcokra fókuszál. Az előző szezonban futott egy kicsit hasonló anime(Drug Store in Another World), amihez képest ez mindenképpen kicsit izgibb lesz, bár nagy valószínűséggel nem fog sok mindent adaptálni a mangából és úgy érzem hű de nagy plotra se kell számítani, de attól még jó lesz ezt nézni pár hétig. ^^

Komi-san...:Őszinte leszek, a nagy hype-ja miatt kezdtem el csak és 3 rész után kicsit aggódom. Nem magával a történettel, az anime témájával van baj, inkább talán a megvalósítással. Nem értem még, hogy miért szeretik annyira, de adok még neki és magamnak is egy kis időt.

Saihate no Paladin: Számomra talán a szezon kedvencévé vált kb 2 rész után. El is olvastam a mangájából annyit, amennyit angolul találtam és így is mindig egyből megnézem az új részeket. ^^ Szívet melengető, lassú folyású, de nem unalmas történetről van szó. Tetszik ahogy vegyíti a fegyveres és mágiás harcmódokat, tetszik, hogy foglalkozik a világ megismertésével és az kihagyandó szempont, hogy bár isekai-nak nevezhető, azért ez nem lesz igazán fontos eleme, úgyhogy sima fantasynak, mágiás animének is lehet ezt tekinteni.

Deep insanity: Kicsit becsapva érzem magam mert lényegében eddig nem igazán azt kaptam, amit a trailer, olvasott infók alapján vártam. Nem tűnik még annyira komoly hangulatú történetnek, a főszereplő álma is kicsit nevetségesnek hat, viszont azért számíthatunk arra, hogy beindul, úgyhogy még követem egy ideig, hogy lássam, mi sül ki belőle.


Amiket akkor tervezek megnézni, amikor az összes rész kijön belőle:


Taishou Otome


Ousama Ranking


Tsuki to Laika

Taishou Otome: Első két rész alapján egy eléggé érdekes egyveleget kaptam műfaj alapján. Romantikus dráma egy kis cukisággal. Annyira nem fogott meg, hogy hetente nézzem, de ha véget ér, akkor egybe ledarálom. 

Ousama Ranking: Na, ebből még csak jeleneteket láttam youtubereknél, de nagyon bennem van, hogy nekem ezt meg kell néznem. Ami azért furcsa, mert a grafika, a történet nagyon elbizonytalanít. 

Tsuki to laika: Őszinte leszek, nem tudom igazán, hogy mi fogott meg benne. Két részbe néztem bele és nem mondanám, hogy tűkön ülve várom, hogy mi lesz belőle. De nem tudom kihagyni ezt, úgyhogy ez is sorra fog kerülni a közeljövőben. 


Amiket egyenlőre azért nem nézek meg, mert nem láttam az előző évadát és/vagy gondolkozom azon, hogy érdemes e elkezdeni:


86: Eighty Six Part 2: Egy eléggé ismert - talán hype-oltnak is nevezhető - sorozatról van szó, de én csak akkor mertem már betervezni magamnak, mikor megtudtam, hogy lesz belőle folytatás. Ugyanis  az első évad végét megtudtam sunyiban, ami után viszont nem volt kedvem a sorozatot elkezdeni. De ha már folytatódik a sztori, akkor már muszáj belevágnom.

Kimetsu no yaiba 2: Csak hogy tisztázzuk, az első évadba annó belenéztem, sőt, jó pár részt is láttam belőle össze-vissza(tudom, nem így kéne csinálni). Szóval lényegében egy bingewatch-ot kell csak belőle összehoznom és utána jöhet ez az új évad. :)

Mushoku tensei part 2: Itt lényegében arról van szó, hogy én inkább mangából ismerem a sztorit, emiatt pedig jó ideje halogatom, hogy belekezdjek e ebbe. Még amúgy mindig hezitálok, hogy érdemes e animében megnéznem, úgyhogy majd még eldöntöm idővel.

Hanyou no Yashahime: Egyik első gyerekkori animém folytatása ez, amit amiatt akarok mindenképpen megnézni, mert az eredeti Inuyasha sorozatot félbehagytam. Kicsit rossz érzés, hogy egy olyan sorozatot nem fejeztem be rendesen, amivel úgymond elkezdődött az animékkel való ismerkedésem. Úgyhogy legalább a folytatását megnézem, főleg azért is, mert lett nálam egy kedvenc szereplő váltás és emiatt is érdekel ez. XD

Végül, de nem utolsó sorban csak megemlítés szintén azok az animék is jöjjenek, amiket nem tervezek nézni:
(Ezekbe belenéztem, de nem fogtak meg annyira)

Platinum End: Igen tudom, az egyik nagyon hype-olt anime nálam kimarad, de egyszerűen nem vagyok rá kíváncsi. 
Mieruko-chan: Bár egyedi bizonyos szinten, de sajna nem érzem, hogy ezt nekem nézni kellene.
Sekai saikou no ansatsusha: A mangáját ismerem és annyira nem fogott meg, hogy animében is megnézzem. 
The vampire dies in no time: Egyből droppolva. Nem is tudom, hogy miért néztem bele.
Visual Prison: Áá, a zenék jók, de köszönöm, nem kérek belőle.
World Trigger: Csak kíváncsiságból néztem bele, mert az első évadát annó megnézegettem úgy sunyiban, de sajna azt kell mondanom, hogy unalmas.
Blue Period: 3 részt is adtam ennek az animének, de nem, sajnos nem jött át.
Sankaku mado: Nem is tudom, hogy melyik szó illik rá... talán a creepy. Bocsi az angolért, de nem találok rá jó magyar szót. Lényeg, ami a lényeg, olyan tipusú hangulata van, amit nem tudok élvezni.
Build Divide: Nem tudom, hogy miért néztem bele, mert a kártyás-harcolós animékért nem vagyok oda. Lényeg, hogy szerintem a műfaj kedvelőinek be fog jönni, én inkább kihagyom.
Tesla Note; Shikizakura: instant drop.

VÉGÜL JÖJJÖN EGY KIS VÁLOGATÁS :
 KEDVENC OPENINGEK A SZEZONBÓL


És szerintem le is zárnám ezt a bejegyzést, mert kissé hosszúra sikeredett. 
Animések, ha követitek a mostani szezont, nyugodtan írjátok meg, hogy ti mit néztek, mit terveztek elkezdeni. ^^

Hitoridori voltam.

Az említett animékről itt olvashatsz:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése