Trilógiák, sorozatok, melyeket tervezek idén befejezni... VAGYIS INKÁBB könyvek, amiket szeretnék idén elolvasni

Hihetetlen, de már csak kevesebb, mint 2 hónap múlva végetér 2021 és az a helyzet állt elő, hogy nekem nagyon át kéne gondolnom, hogy mi minden fér még bele olvasásügyileg erre az évre, illetve vissza is kell térnem egy korábbi két részes bejegyzésre is, amikor sorozatok befejezéséről volt szó. 
/link 1, 2./

Úgyhogy most az év utolsó TBR bejegyzése jön.

Beszéljünk előbb a konkrét könyvekről!
Igen, akármennyire vagyok olvasási válságban, meg akármennyire nehezen sikerül a tervezett könyveket elolvasni, azért létezik egy amolyan "kötelező olvasmányok" lista, egy "biztosan elolvasom" lista, melyet nyugodt szívvel megemlíthetek itt. 



Egyrészt decemberig tart a 20. Mini könyvklub, aminek keretében fogom olvasni novemberben Kerry Fishertől a Nem titok, amit ketten tudnak cím regényt, illetve decemberben egy adott listából választok egyet. Tény és való, hogy Karry Fisher regényétől eléggé tartok, mert magamtól nem szoktam ilyen történeteket elővenni. Azért reménykedek, hogy viszonylag hamar elkap a történet annyira, hogy ne csússzak nagyon az elolvasásával. Decemberre még nem döntöttem el, hogy mit olvasok, de nagyon szeretnék tényleg jól választani! Kár, hogy sok múlik azon, hogy könyvtárból ki tudom e kölcsönözni vagy sem. 

Aztán meg kell említenem a Murakami Haruki újraolvasási projektet is, hiszen ennek keretében ugyanúgy olvasok 1-1 konkrét könyvet havonta. Novemberre pl. a Kafka a tengerparton lesz soron, decemberre pedig a Határtól délre, a naptól nyugatra lett betervezve.
És bár az októberi könyv befejezése átcsúszott novemberre, de összességében ezek az újraolvasások könnyedén fognak csúszni, mivel nagyon szeretem az író szinte összes művét. :) Ami meg még jobban megkönnyíti a dolgomat az az, hogy nem kell könyvtárból kölcsönöznöm ezeket, szóval bármikor elkezdhetem az adott hónap folyamán. ^^

És igazából ennyiből állna ez a lista, legalábbis ennyit még biztosan fogok még olvasni. 

---------------------

Most szeretnék kicsit visszautalni egy korábban összeállított listára, mivel sajna az a bizonyos elképzelés nagyon nem tud megvalósulni már. 

Még májusban néztem át a molyon a már elkezdett sorozataimat és arról döntöttem, hogy miket akarok egyáltalán befejezni. 
Aztán abból a listából idénre be is terveztem magamnak párat:

Persze ezt a listát el kell engednem már, hiszen nagyon keveset olvastam belőle május óta(3-mat fejeztem be csak), de azért nem szeretném érintetlenül hagyni idén. 

Amit a fentiek közül nagy valószínűséggel elő fogok venni, sőt nagyon szeretném be is fejezni, az Nesser sorozata. Eddig a 6 részből 3-mat olvastam el és eddig mindegyiket eléggé rövid idő alatt. Érezhetően most erre a fajta krimire nagyon vevő vagyok, vagy talán maga az író stílusa jön be, mindenesetre ki akarom élvezni ezt mindenképp. 

Ezen kívül viszont nem igazán merek többet tervezni, inkább csak itt hagyom magamnak, hogy ha esetleg lesz időm, lehetőségem mást is olvasni, akkor innen válogatok. 

Amúgy érdekes módon, ha a fent említetteket elolvasom(tehát 4-et, plusz hozzá nagy valószínűséggel 3-mat), akkor kereken 30 befejezett könyvvel zárok idén. Szép kerek szám, de nagyon szánalmas mennyiségben.

Sajnos ezen már nem sokat tudok javítani, úgyhogy ez egy ilyen év lesz. 

Ti látjátok már nagyjából, hogy milyen évet zártok olvasás terén? 
Milyen terveitek van még erre az utolsó hetekre?

/Hitoridori/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése