Elindult a 24. Mini könyvklub! - a 23. forduló lezárása, illetve mostani fordulós tervek


Kicsit késve ugyan, de jönnék egy mini-könyvklubbos záró és nyitó bejegyzéssel, hiszen elindult a 24. forduló, amire még a hónap végéig még lehet jelentkezni.


Január elsejével nemcsak egy új év kezdődött el, hanem a Mini-könyvklub 24. fordulója is, aminek keretében a tagok havonta egy Vegazus által választott regényt olvasnak el, illetve a 4. hónapban egy adott listából válogatunk olvasnivalót. Ezen kívül persze blogbejegyzések is készülnek, amiket majd itt találtok. 
De még mielőtt szót ejtenék a mostani új körről, előbb szeretnék visszatekinteni egy kicsit az előzőre.

A 23.mini-könyvklubról:

link itt.
A szeptemberben induló 23. fordulón a Véres Balaton, A ház az égszínkék tengernél és A csokoládévilla regények voltak terítéken, illetve a szabadon választott könyv nekem az Odakint sötétebb lett végül méghozzá ebookként olvasva. 
Ami egyrészt klassz dolog, hogy a fenti 3 "kötelező" regény közül nekem csak a csokoládévilla maradt ki, amire végül nem sikerült rávenni magam, hogy belekezdjek, pedig ki is lett hozva könyvtárból. XD  De ami késik, talán nem múlik, mert 3 könyvklubtag véleménye alapján tetszetős történetnek tűnik, így lehet később mégis megpróbálkozok vele. 
Ami a másik két regényt illeti, hát, eléggé egyértelműen pozitív vélemények születtek róluk is, ami tényleg klassz. Nekem max az az egyetlen szívfájdalmam, hogy a Klune regény nem adta meg azt a fajta élményt nekem, amit a nagy hype, imádat alapján szerettem volna. 
A szabadon választott hónap is pozitív olvasásokkal volt tele. Két klubtag olvasott decemberben rajtam kívül és egyrészt nagy örömömre egyikük az utazó macska krónikáját olvasta el és tetszett is neki, illetve egy érdekesnek tűnő regényt, az Eleanor Oliphant köszöni, jól van-t is választották, amire meg is hozta a kedvemet a róla szóló bejegyzés. :)
Összességében tehát 3 eléggé különböző műfajú regényt olvastunk és lényegében egyikre se adtunk 4 csillagnál kevesebbet, a szabadon választottaknál pedig lényegében csak én vittem le kicsit az átlagot, hiszen a Veres Attila regényre 3 csillagot adtam. De így is szerintem igazán jó könyveket olvastunk, és remélem a mostani forduló is mindenkinek tetszetős könyveket tartogat.

Induljon is a 24. mini-könyvklub!

link
Bár sajnos számomra csak februárban indul igazán, mivel az első regényt kénytelen vagyok kihagyni elérhetőségi gondok miatt(vagyis könyvtárból nem tudom kikölcsönözni, scribd-en sincs meg és most nem szeretném megvenni). Az afázia amúgy érdekesnek tűnik, szóval nem mondtam le teljesen erről a regényről, inkább csak későbbi alkalomra lett halasztva, esetlegesen egy olyan időpontra, amikor a férjemmel együtt tudom majd olvasni, mert neki jobban bejönnek a sci-fik. 
A másik két regényre tehát mindenképpen sort kerítek, még úgy is, hogy műfajilag kicsit komfortzónán kívüli történetekről van szó. A Milly Johnson regénynél a politika kerül egyrészt előtérbe, a Mélyvíznél egy olyan pszichotrillert fogok elvileg olvasni, amiben a férj-feleség közti kapcsolat, a gyilkosságok olyan formában fognak előkerülni, amivel még nem barátkoztam meg nagyon. De mivel van bennem kíváncsiság így is, illetve mert nem sorozatkötetekről van szó és könyvtárból ki tudom őket könnyedén kölcsönözni, így szeretnék próbát tenni velük.
Ami a szabadon választott regényt illeti, hát van azért pár esetleges jelölt arra a hónapra...  Kettő említve is volt itt korábban. :) De majd még válogatok, aztán meglátjuk.

A 24. mini-könyvklubra tehát kicsit félve indulok neki, de azért hiszek abban, hogy nagyon rossz élmények nem lesznek olvasás terén. Blogolni is szeretnék az olvasottakról rendesen, illetve mivel kérdőív már nem készül a hónapok végén, így jó lenne, ha beszélgetések alakulnának ki akár a molyos csoportban, akár az egyes könyveknél... Én mindenesetre reménykedek és azért jókedvvel indulok neki majd a februárnak, mikor is az első könyvet kézbe veszem. 

Nem tudok mást mondani, ha szeretnétek becsatlakozni, akkor klikk ide és olvassatok velünk!

/Hitoridori/
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése