Könyvkemping 2023 - Félidős élmények, események

 

Mondhatjuk azt, hogy szombaton a könyvkemping félidőhöz érkezik, így gondoltam, pár szóban megnézzem, hogy hogy is telt nekem eddig ez az eléggé nagy magyar könyves esemény. 
/Spoiler: nem túl sikeresen olvasás terén/


11-én indultunk el a Nyírfa fedélzetén, amikor is valaki már éjfélkor belekezdett a tanulmányaiba, valaki pedig az esti nyitólive-ra időzítette az első könyvének olvasását. Én kivártam a nyitólive-ot, mert akkor még napközben ebben a bejegyzésben tervezgettem még nagyban, be kellett fejeznem Zafóntól a Marinát, illetve discordra, molyra, a könyvkempinges honlapra is ellátogattam nem egyszer.

A nyitólive alatt persze elkezdtem az első könyvemet, de sokat nem olvastam aznap belőle, mert észrevehetően nem tudtam egyszerre a live-ra és a könyvre figyelni. XD Főleg azért se ment volna a multitasking, mert az ismeretközlő ponthoz Nényei Pál irodalom visszavág 3.részét kezdtem el, amire hát, oda kell figyelni rendesen. Főleg az elején, te jó ég! Kiváncsi lennék, hogy hány embernek sikerült könnyedén végigjutnia az első pár oldalon... Na, de vissza az aznapi live-ra.
Amúgy meglepően sokan voltunk(elvileg voltunk vagy 100-an), amiről eszembe is jutott, hogy vajon mennyien veszünk részt összesen a kempingen? Az alapján biztos nem lehet kiszámítani, hogy a discordon a céheknél összeadjuk a tagok számát, mert hát alcéhet sokan választottak... De talán lehet mondani 100 körüli résztvevőt, ami tényleg klassz! A live-on mindenesetre sokan kommenteltek és szerintem igazán jó hangulatban sikerült elindítani a kempinget. ^^ Aznap este meg még részt lehetett venni egy discordos esti read-inen is, amire sajnos nem tudtam menni, mert a férjemnek aludnia kellett a másnapi munkához. Úgyhogy hagytam pihenni, de másnap keltem korán, hogy tudjak olvasni, amennyit lehet.
 
A következő program, amin részt tudtam venni, az egy read-in, vagyis összességében három read-inbe tudtam becsatlakozni a hét folyamán. Egy discordosba, amit azt hiszem Andi indított csak úgy random, és két előre bejelentett youtube-osba, amit Sanna és Eszti tartott. Ezeken átlag 30 oldalt tudtam olvasni, amivel tényleg elégedett lehetek. Annak is örültem, hogy ezeken az alkalmakon megint csak viszonylag sokan részt vettek. Olyan jó látni, hogy szerintem minden read-inen összetömörül egy kisebb csapat, akik megosztják, hogy hogy haladnak, mit olvasnak. :)
A könyvkemping másik úgymond "eseménye", a discordon kitett "kapitányi közlemények", melyekben Eszti eddig kétszer amolyan "plusz feladatot" adott a résztvevőknek. Ezek nem olvasási "feladatok", inkább csak amolyan aranyos ajánlások, amikkel kicsit magunkkal tudunk foglalkozni. Teljesen random teszi ki ezeket az üziket, úgyhogy mondhatjuk azt, hogy bármikor kaphatunk ilyet, illetve van egy olyan sejtésem, hogy mást is kapunk még "meglepiként". De majd úgyis kiderül. :)
Instagram-on is vannak kihívások a korábbi könyvkempingekhez hasonlóan, vagyis - most talán kétnaponta - egy-egy megadott szempont alapján lehet képeket csinálni és a könyvkempingre hivatkozva kitenni. Én ezekre nem tudom, hogy fogok e utólag képet csinálni(az elsőre fotóztam le csak a tervezett könyveimet), de még megtartom lehetőségnek. Illetve 17-én volt egy live is instán, amit sajnos munka miatt nem tudtam megnézni, de azt láttam, hogy Andi és Eszti tartotta délután. Bár a főnököm nem volt bent akkor már, de nem mertem megkockáztatni, hogy sunyiban belehallgassak, úgyhogy el kellett engednem sajnos. Remélem azért jól telt a kis online meglepi tali. :)

Ééés lényegében én csak ennyire minimálisan telt eddig a könyvkemping. Főleg olvastam a discordot, a molyos napindítókat, olykor mertem kommentelni is, de annyira nem sikerült bekapcsolódni, mint amennyire szerettem volna. 
Olvasás terén se állok túl jól, méghozzá annyira nem, hogy már annak is örülni fogok, ha a saját céhem követelményeit teljesíteni tudom a kemping végére. :( 
Na, de ne fejezzük be ennyire negatívan! 
A maradék pár napot tényleg próbálom kihasználni, kíváncsian várom, hogy mire számíthatunk még könyvkempinges programok terén!
Nem fogom siratni azt sem, hogy a holnapi szabadnapom végülis ugrott, mert be kell menni helyettesítés miatt. Inkább úgy nézem ezt, hogy munka előtt és után ugyanúgy van lehetőségem olvasni(meg persze lesz így egy kis túlórapénz :p), amit ki is használok majd. 

Azt hiszem itt be is fejezem, mert megyünk egy kis sushizásra a férjemmel. :) Persze utazás alatt igyekszek olvasni is, amennyit lehet. ^^

Akik mennek talira, annak jó szórakozást és remélem mindenki sok jó könyvet olvas a könyvkemping alatt. :)

A könyvkemping maradék napjai teljenek jól mindenkinek!

/Hitoridori voltam/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése